Povinné položky podle Standardu ISVS pro zverejnování vybraných informací o verejné správe zpusobem umožnujícím dálkový prístup podle zákona c. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

1. Úplný oficiální název povinného subjektu. Obec Hradištko

2. Důvod a způsob založení. Princip činnosti na základě zákona o obcích č.128/2000 Sb.

3. Organizacní struktura : zvolené 11 členné zastupitelstvo ve složení

starosta Antonín Merta
místostarosta Tomáš Pipota
předseda finančního výboru
Ing.Petr Vlk
předseda kontrolního výboru Pavel Pešek
členové zastupitelstva
Olga Andrlová
  Ing. Antonín Branný
  Vladimíra Čapková
  Lucie Hašková
  Miloš Neužil
  Ivana Nožičková
  Ing. Ladislav Vondrášek 

pracovníci obecního úřadu

účetní Ing.Irena Zemanová
referentka /správní odbor/ Věra Kaduchová
referentka /stavební agenda/ Radka Svobodová
referent /provoz, údržba
Milan Vála
matrikářka Iva Varcabová
referentka /technická infrastruktura/ Iveta Myšková

4. Kontaktní poštovní adresa : OÚ Hradištko Chovatelů 500
252 09 Hradištko

Tel.257 740 442, 257 740 586
e-mail:
starosta@hradistko.cz

5. Bankovní spojení : KB Praha-východ, č.ú. 2925111/0100

6. Identifikační číslo organizace: 00241245

7. Daňové identifikační číslo:CZ00241245 (pro hospodářskou činnost obce)

8. Údaje o schváleném i upraveném rozpočtu, zveřejnění výkazů za uplynulý rok.
(výkaz za uplynulý rok je zveřejněn na http://www.mfcr.cz)

9. Místo a způsob, jak získat příslušné informace:
Obecní úřad Hradištko, úřední dny pondělí a středa
8,00 – 11,30 a 12,30 – 17,00 hod.

10. Kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání anebo obdržet rozhodnutí:
Viz. bod 9

11. Místo, lhůta a způsob, kde lze podat opravný prostředek proti rozhodnutí povinného subjektu a to včetně výslovného uvedení požadavků, které jsou v této souvislosti kladeny na žadatele, jakož i popis postupů a pravidel, která je třeba dodržovat při těchto činnostech.
dtto

12. Název příslušného formuláře a způsob a místo, kde lze takový formulář získat.
dtto

13. + 14.Popisy postupů návody pro řešení životních situací a Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž povinný subjekt zejména jedná a rozhoduje

– Obecně závazná vyhláška č.1/2001 o systému shromaždování, sběru, přepravy, třídění a odstraňování komunálních odpadů

– OZV č. 1/2003 o místním poplatku za provoz systému shromaždování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů

– Nařízení obce Hradištko č.1/2001 o koeficientu růstu nájemného

– Vyhláška obce Hradištko č.3/1999 o místních poplatcích

– Vyhláška č.3/1998 Požární řád obce Hradištko

– Povodňový plán pro obec Hradištko na Vltavě a Sázavě

– Vyhláška č.1/1999 o místním poplatku za provozovaný výherní hrací automat

– Upozornení Obecního úradu Hradištko ze dne 3.10.1990 o zákazu volného pobíhání psů a domácího zvířectva

– Vyhláška č.3/1991 o zakládání ohňů ve stanovenou dobu

15. Sazebník úhrad za poskytování informací není vydán

16. Výroční zpráva o činnosti subjektu v oblasti poskytování informací vystavena ZDE

17. Seznam všech rozpočtových, příspěvkových, zřizovaných, řízených a jiných organizací, které jsou povinným subjektem zřízeny nebo jsou jakkoli pravidelně navázány na rozpočet povinného subjektu.

Zřizovací listina příspěvkové organizace Základní škola Hradištko ze dne 24.10.2002, sídlo 252 09 Hradištko 33

Zřizovací listina příspěvkové organizace Materská škola Hradištko ze dne 24.10.2002, sídlo 252 09 Hradištko 270